Dag 3

Är lugnare idag. Vaknade och som vanligt tog jag blodtryck,puls och tempen.
Sen vart de frukost...Gick inte så jätte bra, tog mig ungefär 45 min .
Till frukosten idag blev det :
*Stort glas O'boy
* Två olika Jucier
* En kopp kaffe
* Tre mackor med olika pålägg.
Direkt efter hade jag samtal där jag tog upp va människan i personalen hade sagt så det skall lösas, och så kommer jag även få skippa denna vecka att ha vilstund efter lunchen, behöver bara ha sitt timma. För när jag ligger där på den madrassen ska man koppla av men jag kan inte så skall börja med det nästa vecka ist..
En del av området:

Kommentarer
Postat av: Elin

du kommer fixa det här ellen! <3

2011-12-07 @ 11:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0