Fångad av en stormvind

Strom här nere. Blåser och regnar som bara faaan så ja fick inte ha öppet fönster så frågan är hur fan ja ska sova?
funderar på att öppna de lite i smyg....
Annars har kvällen och dagen varit helt OK. Och i helgen får ja besök så nu har jag något att se fram emot.
Tänkte även försöka mig på att tvätt imorgon, hur skall det gå ? Jag som aldrig har tvättat förut...
Längtar till julen då jag får min första permiss och ju bättre maten går desso fler dagar kan jag nog få över julen så jag jobbar så gott jag kan nu.
Avslutade dagen med blodtryck, och det var okej.

Kommentarer
Postat av: Färfär

Haha, du skojar, vi är verkligen lika! Jag är också 17 år och har aldrig tvättat. Morsan har gjort mig bortskämd när de kommer till kvinnogöra :)



Om jag får en address kan jag pilla ihop ett brev till dig om du vill :)

2011-12-08 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0