Förstörd

Jag är helt förstörd. Min dag är förstörd. Mitt liv är förstört.
Fick veta min vikt. Jag bara gråter och gråter. Tårarna tar inte slut, ilskan i kroppen blir bara starkare. Jag är arg på mig själv, arg för att jag misslyckats.
Vad fan kommer jag klara av i livet om jag inte ens klarar att höra min egna vikt?
Det är snart eftermiddags fika och ja vet inte hur det kommer gå, förmodligen åt helvetet. Jag ville inte veta min vikt men ja va tvungen, jag visste att jag skulle bli ledsen men inte så här ledsen.
Allt var så bra i förmiddags, jag va så stolt över mig och sen föll bomben ner och stoltheten och självkänslan försvann lika snabbt som den kom fram.
Jag vill inte ha ätstöringar jag vill inte . Jag vill inte gråta mera , bara försvinna.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har inte misslyckats Ellen!! du är bäst och jag vet att du kommer klarar det här!! <3 <3

2011-12-06 @ 14:22:13
Postat av: Helene

Ellen, det kommer säkert vara jobbigt flera gånger..men sen bli det bättre sakta, sakta och jobbigt igen..men du du klarar det, man får gråta, det är nog till o med bra.Att våga se saker som det är, utan att lägga skuld på sig själv eller andra. Nu är det som det är, då får man börja där. Var arg o ledsen men skyll inte på dig själv.Ge dig själv lite "tack" för att du nu går i genom det du går i genom. Önskar jag kunde krama dig nu. KRAM jag skriver snart igen

2011-12-06 @ 20:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0