Jag gjorde det.

Efter frukosten idag så åkte vi till Labbet där jag tog prover i armen och sedan EKG.
Skulle egentligen ta av mig tröjan på EKG men ja blev ledsen så jag behövde bara dra upp lite på sidan.
Så i eftermiddag får jag veta hur proverna och allt är, även veta min vikt..
Men jag blev väldigt stolt över mig att ja har gjort massa prover idag. När dom stack mig i armen varken sovr jag eller skrek.
Om en timma är det lunch det blir någon kycklinggryta eller något med lök i men jag fick pilla bort det så nu är jag ganska lugn förutom att ja mådde illa 1 timma efter frukosten. frukosten bestod av :
*Två olika sorter juice
* en kopp kaffe/te
* ett glas mjölk
* Macka med pålägg
*Gröt.
Man ska äta det på 30 min ungefär men jag åt de på 35 och jag fick så jäkla ont i magen efteråt.
Saknar ronja lite

Kommentarer
Postat av: Tilda

fin blogg! kika gärna in min =)

2011-12-06 @ 10:40:41
URL: http://tildajaremo.blogg.se/
Postat av: Färfär

Va kul att du trivs! :) Hoppas du kommer trivas resten av tiden och krya på dig! <3

2011-12-06 @ 11:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0