Lite gladare

Har lugnat ner mig och suttit och pysslat julkort. Skulle spelat någon spel med dom andra men jag fattade ingenting och hade just då inget tålamod att vilja förstå.
Det är iaf snart middag och jag är inte hungrig, har ont i magen efter all mat ja fått i mig sen igår ...
Lägger in en bild på julkorten när ja skickat dom så inte vissa personer kan se innan dom fått de :D
Och jag hoppas att vi åker till affären imorgon så ja kan handla mer tidningar.
Får ju inte ha mina tuggomin på rummet eftersom att de lurar magen så dom tog dom men ska försöka fixa till mig ett senare ikväll.
Om de är någon mer som vill ha julkort så säg till för då har jag något att fokusera på när jag är ledsen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skapa ett till mig, allrajt?

2011-12-06 @ 18:25:07
Postat av: Jessica

Jag vill ha ett julkort :)

2011-12-08 @ 17:29:59
URL: http://adorablebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0